lördag 22 juli 2017

Dagis Album - Lay Out del 2

Hejsan!
I dag har jag fyra mer sidor att visa från mitt Dagis scrapbook album. Ett par av dom här är mina favoriter!



Det här mönsterpappret är verkligen en perfect match! Mönstret är otroligt likt tyget på mina byxor som jag har på mig på fotot! (Jag ligger till vänster och till höger är min syster) Jag var bara tvungen att använda det som bakgrund, fast jag sällan använder papper med så stora mönster som bakgrund.
Jag försökte hålla nere på dekorationerna så att det inte skulle bli för rörigt och jag tycker att det blev ganska bra.





Den här bilden är tagen när vi bakade på dagis. I kitet som jag gjorde fanns det en del dekorationer med bakverk och bak-relaterande saker så jag tryckte in så många jag kunde på den här sidan!
Bakgrunden är ett vanligt vitt papper som jag sedan piffade upp med en stencil från Tim Holtz och lite modeling paste innan jag toppade det med mina nya Distress Oxide.





Dom här bilderna är tagna i slöjd salen som fanns på dagiset. Min äldsta bror är med på fotot så jag passade på att använda några dekorationer från Cool Kid collectionen så som "Brother" flaggan och dom två "dockorna" till höger vilka passade jätte bra för jag gjorde en handdocka!




Den här bilden är från påsk och jag var utklädd till en påskkärring. Jag försökte lägga fokus på bakgrunden som även den är gjord med ett vanligt vitt papper som jag fixade till lite!




Tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar