lördag 8 juli 2017

Dagis album - Lay Outs del 1

Hejsan!
När jag slutade dagis fick jag ett album som personalen hade gjort till mig. Det var fyllt med foton från dom år som jag hade gått där samt lite teckningar och annat. Med tiden har albumet börjat ramla isär så jag bestämde mig för att göra ett scrapbook album av det!




 Jag började med albumet i början av maj och blev klar med det för ett par veckor sen så det tog ungefär 6 veckor att sätt ihop. Jag valde att blanda 12x12 och 9x12 Lay Outs och även Project Life sidor i lite olika format. Här är dom fyra första LO sidorna! Bilderna skickade mina föräldrar med och är ifrån innan jag började dagis!


Bilder tagna från BB 




 4 månader gamal





 Dopkort



 Ett år gammal med min pappa och min näst äldsta bror





Jag sate ihop ett eget scrapbook kit som jag jobbade med för att underlätta processen. Min utgångspunkt för kitet var Crate Paprs collection Cute girl och sedan la jag till dekorationer och papper som jag tyckte passade.

Totalt blev det 30 sidor i albumet så jag har en hel del fler sidor att visa!

Tack för besöket och ha en trevlig helg. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar