torsdag 13 juli 2017

Dagis album - Project Life Style Del 1

Hejsan!
Här är fortsättningen på mitt dagis album! Dom två första Project Life sidorna innehåller, precis som dom första Lay out'sen, foton som mina föräldrar skickade med till dagis.


Första sidan:

Jag använde mitt egengjorda kit och jag älskar verkligen dekorationerna som jag fick med! Crate Paper's Cute Girl collection hade så många fina saker, min favorit är enhörningen som ni ser nedan. 




Andra sidan:


Älskar de här filler kortet! Blomman klipptes ut från ett mönster paper från Maggie Holmes och ni kommer se många av dom blommorna i det här albumet, jag tror att jag använde upp tre eller fyra ark!


Det har blivit lite av ett enformigt pysslande dom senaste veckorna. Jag ville få klart det här albumet och fortsätta på mitt 2017 album samt att jag har varit väldigt inne i att göra kort igen.  Nu på morgonen körde jag igång lite Mixed Media i stället och jag funderar även på om jag ska få in lite virkning eller ritande den kommande veckan, men jag har inte någon inspiration för tillfället så vi får se.

Snart ska jag bege mig iväg till mitt volontär jobb, så tack för mig!
Ha en trevlig dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar