lördag 15 juli 2017

Rosa Babykort

God morgon!
Babykorten fortsätter och den här gången i rosa! Jag köpte två block med mönster papper från Panduro, ett i rosa och ett i blått med baby tema. Mönsterpapprerna och pappers dekorationerna på kortet nedan kommer där ifrån.



Jag använde även två figur knappar från Panduro, en med en vagn och en med en gunghäst. Jag vill göra ett kort som passar bra till flera baby tillfällen: babyshower, till nyfödd, dop, namngivning eller första födelsedagskort. Så jag valde att inte ha någon text på kortet.




Det blev en liten snabb uppdatering då jag ska i väg till jobbet om en stund. Efter jobbet ska jag iväg till mitt volontär arbete, så det blir en full dag!
Hoppas att du får en trevlig helg och tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar