onsdag 23 augusti 2017

Dagis album - Project Life style del 3

Hejsan!
Jag har nått mina sista project life sidor i mitt dagis album och vi avslutar på ett par festliga sidor. Både min fjärde och femte födelsedag firades på dagis och jag fick med mig ett par foton från dom olika tillfällena.

 
Sida 1:
 Jag köpte dom här plastfickorna på mässan i våras, det är lite roligt att få in lite olika sidor i albumet. Båda fotona ovan är ifrån mitt födelsedagsfirande på dagis. Jag försökte blanda både stora och små dekorationer för att jag det lite mer intressant.



Sida 2:

På en här sidan blev det ett litet hopp mellan bilderna. På den översta bakar vi pepparkakor (=jul/vinter) och på den nedre bilden badar vi ute på gården. Men det fick gå i alla fall!



Sida 3:
 Här har vi då två foton från min femte födelsedag samt ett foto från när vi besökte brandstationen och fick åka brandbil tillbaka till dagis. Jag har även satt in ännu ett konstverk som jag gjorde!



Jag tror jag har ett inlägg kvar med foton på ett par lay outs, sen var det allt för det här albumet!
Jag har gått över till att jobba med mitt 2017 album igen och för tillfället har jag nästan blivit klar med Maj sidorna.

Tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar