fredag 11 augusti 2017

Kort till Fyraåring

Hej!
Förra veckan gjorde jag ett litet beställningskort. Önskan var att barnets namn och ålder skulle finnas på kortet samt att det skulle vara blått. Jag använde mig utav dekorationer från Crate Papers Cool Kid kollektion och lite mönster papper som jag köpte nyligen.


Jag ville bryta av allt de blåa så jag stoppade in lite svart och lite trädekorationer. Kortet blev lite annorlunda ifrån vad jag brukar göra men det blev bra om du frågar mig!




Det kommer tyvärr inte bli så mycket pyssel den kommande veckan eftersom jag kommer jobba varje dag fram till det 18, och jag har redan jobbat tre dagar i rad. But it's all good! Jag har fortfarande en hel del scrapbook sidor att visa så det blir nog en hel del av det!

Tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar